În timp ce actualul primar, domnul Dorel Costel Coica, îi linistește pe sătmăreni spunându-le că drumurile se asfaltează la greu și că totul e în ordine, aceștia fac coada la service-uri reparându-și mașinile și cheltuindu-și banii munciti din greu. Adrian Cozma susține că de vină pentru această situație sunt lucrările de proastă calitate care nu au fost verificate riguros de autorități și care au fost executate de firme prietene, abonate la contracte avantajoase.
Copreședintele PNL propune ca indiferent de cine va caștiga Primăria, pe viitor, firmele de construcții să aibă contracte ferme, cu termeni de calitate mult mai aspri și cu penalizări dure pentru lucrările neconforme sau termenele lungi în care acestea sunt reparate. Sunt cerințe normale, de bun simț. Pentru ca acest lucru să fie posibil, e nevoie ca firmele să nu mai fie protejate de aleșii locali așa cum se întâmplă în prezent, și în niciun caz, interesele unui patron să fie mai importante decat interesele satmarenilor.
,,Eu, din opoziție, nu pot să asfaltez și să umplu gropi. Nici măcar în fața casei mele n-aș putea să pun o lopata de bitum, fără să risc o amendă, astfel că tot ceea ce pot face acum este să sesizez greșelile care au dus la situația actuală și să fac propuneri pentru ca acestea să nu se mai repete”.
O alta situație revoltatoare, în opinia lui Adrian Cozma, este modalitatea în care proiecte benefice pentru comunitate sunt distruse de interesele personale ale celor care ar trebui să se lupte pentru realizarea lor. Nu mai departe, pe locul actual al parcărilor ,,Cabinet Dr. Coica” urma să fie dată în folosință pista de biciclete care va lega municipiul de zona Viile Satu Mare, în cadrul unui amplu proiect ecologic menit să încurajeze folosirea acestui mijloc de transport.
,, Îi cer primarului Dorel Costel Coica să facă publice autorizațiile de construcție și avizele de mediu pentru parcarea de pe B-dul Lucian Blaga, din fața ,,Cab. Dr. Coica”. De asemenea, îi cer să dezvaluie opiniei publice care este valoarea sumelor cheltuite în ultimii 4 ani pentru asfaltări și reparații ale drumurilor, precum și perioada de garanție a lucrărilor acordată de către firmele cu care sunt încheiate astfel de contracte”.